جت پرینترهای لیزری

علامت‌گذاری و كدگذاری دائمی با نور

پخش ویدئو پخش ویدئو

راه‌حلی نوآورانه برای کدگزاری محصولات در صنعت

غیر قابل دستکاری، کدگذاری و علامت‌گذاری مبتنی بر نور

کدگذاری و علامت‌گذاری صنعتی با استفاده از جت پرینترهای لیزری دارای یک مزیت اساسی است: این سیستم بدون نیاز به مواد مصرفی بوده و تقریباً نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد، این بدان معناست که هزینه‌های بعد از اجرا در این سیستم بسیار کم است. جت پرینترهای لیزری مناسب برای استفاده بر روی مواد آلی و پلاستیک، شیشه، آلومینیوم آنودایز شده و فلزات می‌باشد. یکی از دلایل اصلی استفاده از سیستم‌های لیزری، محافظت در برابر جعل و قابلیت ردیابی محصولات به دلیل ماندگاری چاپ است.

REA JET CL

جت پرینتر لیزری مناسب برای شیشه، لاستیک و سطوح ارگانیک

پرینترهای صنعتی REA JET مبتنی بر سیستم‌های لیزری CO2 از یک مزیت بارز برخوردارند: این سیستم مواد مصرفی نداشته و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری می‌باشد، یعنی هزینه‌های استفاده از چنین سیستمی پایین می‌باشد. کار با سیستم علامت گذاری لیزر REA JET CL ساده و بصری است. این پنل دارای یک صفحه نمایش گرافیکی است و از یک دکمه چرخشی مدرن با عملکرد دکمه و فشار استفاده می‌کند.

REA JET CL

  • مناسب مواد آلی، شیشه و پلاستیک است
  • چاپ ثابت و غیر قابل دستکاری
  • بالاترین سرعت چاپ از طریق فعال سازی آینه دیجیتال

REA JET FL

جت پرینتر لیزری مناسب برای فلزات و پلاستیک

پرینترهای صنعتی REA JET مبتنی بر سیستم‌های لیزری Fiber از یک مزیت بارز برخوردارند: این سیستم مواد مصرفی نداشته و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری می‌باشد، یعنی هزینه‌های استفاده از چنین سیستمی پایین می‌باشد. کار با سیستم علامت گذاری لیزر REA JET FL ساده و بصری است. این سیستم دارای یک صفحه نمایش گرافیکی است و از یک دکمه چرخشی مدرن با عملکرد دکمه و فشار استفاده می‌کند.

REA JET FL

  • برای سطوح فلزی و پلاستیکی مناسب است
  • چاپ ثابت و غیر قابل دستکاری
  • چگالی انرژی بسیار بالا در حالت عملکرد پالس: پیش شرط ایده‌آل برای علامت‌گذاری فلزات

فرم تماس

ما خوشحال خواهیم شد که شما را در یافتن بهترین سیستم کدزنی و علامتگذاری متناسب با نیازهایتان یاری کنیم.